top of page

עזרה פיננסית בפונדקאות - שיתוף פעולה עם ארגון Men Having Babies


עמותת "אבות גאים" שמחה לבשר על מיזם שיתוף פעולה עם ארגון Men Having Babies שבמסגרתו אבות גאים שבדרך - יחידים או זוגות ישראלים, זכאים להגיש בקשות לעזרה פיננסית בתהליך הפונדקאות, במסגרת התוכנית לסיוע להורות גאה (GPAPׂ).התכנית מספקת לאבות גאים שבדרך, שימצאו זכאים (בכפוף לתנאי התוכנית), סיוע באמצעות מענקים, גישה להנחות ושירותים בחינם מהשותפים שלנו. הסיוע אינו ניתן באופן רטרואקטיבי.התכנית מורכבת משני שלבי סיוע:

 

השלב הראשון

מספק עזרה לאבות גאים שבדרך, אשר יעמדו בקריטריונים, באמצעות הנחות משמעותיות מול סוכנויות ונותני שירותים אחרים בארץ ובארה"ב (מספר ההנחות מוגבל).

ניתן להגיש מועמדות לשלב הראשון בכל זמן ולאורך כל השנה, באמצעות מילוי טופס בקשה וצרוף המסמכים הנלווים המבוקשים.

לזוגות/ יחידים, שיעמדו בקריטריונים ויקבלו אישור רשמי על כך מהארגון (קוד אישי), יתאפשר לפנות לאחד או מספר ספקים (אין הגבלה על מספר הפניות), אשר משתתפים בתוכנית ומעניקים הנחות. טבלה עם רשימת הספקים ניתן לראות באתר MHB. הטבלה מכילה פרטים אודות הספקים, כאשר בעמודה "Discount rate" מופיע גובה ההנחה, בעמודה "Discount units" מצויין מספר יחידות ההנחה שמעניק אותו ספק ובעמודה "Pro bono" מצוין באם הספק משתתף בשלב השני. לתשומת ליבכם – מספר יחידות ההנחה שכל ספק מעניק הינו מוגבל.

למילוי טופס בקשה לשלב הראשון – לחץ/ו כאן

לעיון ברשימת הספקים אשר משתתפים בתוכנית – לחץ/ו כאן

השלב השני

מהווה תכנית סיוע ישירה, המעניקה לזוגות או יחידים, הנבחרים על ידי ועדת המענק, סיוע כספי ישיר או התקשרות עם מרפאה ו/או סוכנות, אשר מספקים שירותים ללא תשלום. כך בשנת 2014 הארגון העניק כ- 150,000$ במענקים במזומן, ושווי ערך של כ- 500,000$ בשירותי חינם של סוכנות פונדקאות ו/או שירותי מרפאת להפריה חוץ גופית.

המועמדות לשלב השני הינה לפי הזמנה בלבד של הארגון, למי שהגיש בקשה לשלב הראשון (טרם פתיחת השלב השני), עמד בתנאי השלב הראשון ועומד בקריטריונים הבסיסיים לשלב השני וכל עוד לא החל בתהליך פונדקאות בפועל.

המיון לשלב השני מתבצע רק פעם בשנה ותשובות סופיות ניתנות לקראת סוף השנה. הגשת מועמדות לשלב השני לשנת 2017 הסתיימה. פרטים אודות הגשת מועמדות לשנת 2018 יפורסמו לקראת יוני 2017.

תהליך המיון מורכב, כאמור, משני שלבים עיקריים ומתבסס, בין השאר, על המצב הפיננסי של מגיש/מגישי הבקשה, גיל, הרכב התא המשפחתי, אי קיום עבר פלילי ועוד . תהליך זה מרוכז בארץ ע"י עמותת "אבות גאים" ומנוהל מול MHB ובעזרתה.

עלות ההרשמה לשלב הראשון עומדת על 70 ש"ח לבקשה לחברי עמותת אבות גאים ו- 300 ש"ח למי שאינו חבר העמותה (אנו מזמינים אתכם להצטרף לעמותה בהזדמנות זו). לביצוע התשלום לחץ כאן.

שימו לב שבמסגרת השלב הראשון ידרשו המועמדים לצרף מסמכים שונים ולכן אנו ממליצים להזדרז ולהגיש את המועמדות מוקדם ככל הניתן. כמובן שאנו מצפים שהפרטים המבוקשים יהיו מדויקים ואמינים, ושומרים את הזכות לבקש מסמכים נוספים לאימות התשובות בעתיד. בכדי להקל על תהליך מילוי הבקשה, אנו ממליצים לבצע את התשלום המבוקש ולסרוק את המסמכים הבאים שיש להעלותם במהלך תהליך הבקשה:

לצורך ווידוא ההכנסה השנתית ברוטו (מכל מקורות ההכנסה הקבועים – כולל כשכיר או עצמאי), יש להגיש טופס 106 אחרון ו- 3 תלושי שכר אחרונים (לשכירים) ו/או דו״ח שומה אחרון (לעצמאים).

הצהרה חתומה ע"י מגיש הבקשה המציינת כי אין למגיש הבקשה רישום פלילי (אין צורך לפנות למשטרה לשם הוצאת "תעודת יושר").

אישור תשלום דמי ההרשמה לתוכנית. לביצוע התשלום לחץ כאן.

צילום ת"ז וספח מלא ופתוח.

במסגרת בחינת המועמדות לשלב השני ידרשו המועמדים לספק מסמכים ונתונים נוספים.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר MHB .

כמו כן ניתן לפנות במייל ל- mickeyouz@gmail.com או בטלפון 050-2771404. כמו כן ניתן למצוא באתר הארגון תשובות לשאלות נפוצות אודות התוכנית.

בנוסף, הארגון מציע להורים פוטנציאלים (ללא קשר לעמידה בתנאי תוכנית הסיוע ולזכאות להנחות), את האפשרות להגיש בקשה לקבלת ייעוץ פרטי עם אחד או יותר מספקי השרות, אשר נוטלים חלק בתוכנית באמצעות טופס בקשה.

באמצעות הטופס ניתן ליצור קשר לצורך קבלת מידע נוסף וקביעת שיחת טלפון/סקייפ עם עד כשלושים ספקי שרות בבת אחת.

כמו כן, הארגון מקיים סקר פונדקאות ומשוב על ספקי שרות (סוכנויות ומרפאות), שבמסגרתו ניתן למצוא מידע רב על עשרות סוכנויות ומרפאות ודירוגים כפי שדורגו על ידי מאות הורים והורים מיועדים מכל העולם שמילאו סקרי משוב. לתוצאות הסקר באשר לסוכנויות פונדקאות – לחץ כאן.

לתוצאות הסקר באשר למרפאות – לחץ כאן.

רן פול-דיין,יו”ר Men Having Babies

אודי לדרגור,יו"ר עמותת אבות גאים

מיקי אוזן דפס,עמותת אבות גאים

פוסטים אחרונים
bottom of page